Saturday, February 19, 2011

19/02/1992/19tahun.......

Semalam tarikh 19 Feb.. Hari jadi aku lah,,siapa lagi... Dah diam.. Straight to the point... Alhamdulilah,,ramai yang wish.. Sebenarnya,,bukan sambutan hari jadi yang grand grand sampai nak jemput satu kampung untuk celebrate hari jadi,,cukup dengan sepatah perkataan "HAPPY BIRTHDAY or SELAMAT HARI JADI"... Itu pada pendapat aku lah... Yang paling best,,aku dapat sambut hari jadi aku yang ke 19 tahun dengan seseorang...
2kali dia wish,,kata nya kali pertama wish live,,kali yang kedua online...hahaha... Mungkin itu kali terakhir aku sambut hari jadi dengan dia.. Tanpa ada kek mahupun hadiah,,ucapan dia dah cukup bermakna buat aku.. Apa apa pun,,aku dah cukup gembira pada hari tu... Pada yang wish kat aku,,hanya ALLAH S.W.T dapat balas kebaikan kamu semua... TERIMA KASIH!!!!!

No comments:

Post a Comment