Sunday, July 17, 2011

Hari Pertama Di UNISEL(semester ketiga)

Dah lama tak mengupdate post baru,,rasa rindu nak bercerita...

Hari ni,,hari pertama aku jejak kan foots aku kat bumi Unisel ni setelah bercuti panjang bulan lepas.. Rasa hati macam tak nak balik,,sebab dah terbiasa bangun lewat dan tengok tb sampai lebam.. Jemput anak buah naik kereta kembara berkaca mata hitam dan bersweater di tengah panas (carik durian pun pakai cermin mata hitam..hodoh nok..hahaha..) Tak pasal pasal gaduh dengan budak Darjah 3 sebab dia buli anak buah aku.. ( Nasib baik tangan aku tak mendarat kat muka kau,budak!! )

 Okey,,enough of that stori.. Sambung cerita pasal Unisel ni.. 

Masih lagi jumpa muka housemate yang baru,,kecuali ade penambahan dan penolakan sedikit.. Tu belakang punya cerita.. Happy sebab masih dapat hostel,,tapi,,macam hampeh.. Tak berbaloi aku bayar RM800 untuk rumah yang macam gua puaka pasir berdengung.. ( Pulangkan balik duit aku..!! ) Bukan tu je,,asal aku buka paip sinki,,dah bunyi suara DONALD DUCK pun ade... Apa kes daa..?? Tapi,,tak apa laa.. 4bulan je.. InsyaALLAH,,nanti biasa lah tu.. Yang tak tahan,,nak sambut puasa kat sini.. Apa laa agaknya juadah aku tiap-tiap hari nanti..?? Mesti laa tak GRAND macam kat rumah.. Kalau abang aku ade,,mesti dapat minum air tebu.. ( Feberet drink dia..hahah.. ) Yang aku tahu,,kalau pegi bazar,,mintak ape je,,mesti dapat... ( Saya disayangi..hehe.. ) Saya RINDU mak saya sangat sangat sangat sangat......!!!!! Hope to see her soon...... LUV U MOM!!!



No comments:

Post a Comment