Monday, August 22, 2011

Masterpiece

Assalamualaikum.

Tadamm... Okey. Aku baru lepas siap kan drawing storyboard aku untuk submit dekat lect aku before balik cuti raya. (Tak sabar nak balik raya!!) Mak aku tunggu aku balik raya, nak pasang pelita sepanjang jalan  ke rumah kitorang. Hahaha! Nanti adik balik adik pasang pelita dalam rumah sekali okey mak..:P

Sangat penat tapi,, tak stress pun kerana masa yang di ambil untuk melukis di isi dengan aktiviti yang menyengalkan bersama coursemate aku,, Nur Huda Binti Mu Ahmad Nasir a.k.a 'adik'. (Sebab dia lahir lambat dari aku..haha.)

Sebenarnya, drawing kitorg tu dah banyak kali kene reject. Antara sebab musabab nya ialah:
                
                          1- Lukisan kami nampak keras.
                          2- Shading kena betul.

Baiklah.. Kami terima teguran Miss. Tak nak repeat paper punya pasal, kami pun pulun laa habis-habis mata pensil kami tu kat atas paper A3. Alhamdulilah, bila kami tunjuk balik drawing tu, Miss kami suka. Kami sanagat coolllll..... Kan kan kan..?? HAHAHA!!

Jadi, aku nak persembahkan sikit drawing kami yang teragung pada sem ini. (Agung ke..?? Aku rasa hancur sikit laa..haha..) Nilai lah sendiri. Kalau tak suka tak mengapa, sebab kami baru je nak belajar. Ini kira 'baby step' kami berdua. :)


Nampak tak ade bear2 warne biru tu,, nama dia AMITOBY.( Nak gak menyelit.) Fokus kita kepada meja yang agak berselerak macam tongkang pecah.. Okey,, itu pun meja saya. Senang cerita, ni Kawasan Bilik Saya. Hahaha. Saya sangat colllll...:P



Okey,, ini cerita yang pertama. Pandai pandai laa paham sendiri.. Malas nak cerita. Sebab aku pun rase macam nak muntah tengok drawing ini banyak kali..



Muntah darah dah.



Dah boleh masuk hospital,, sebab aku dah bosan menghadap lukisan yang sama. Hahaha. So,, besok petang aku kene submit drawing ini dekat Miss. Harap harap dia terima laa setelah kami melakukan perubahan dan pembedahan pada lukisan ini.

Tolong doakan kami supaya drawing ini di terima oleh Miss kami. Kalau tak,, bertimbun laa kerja aku masa raya nanti.

Pegang pada satu kata kata yang berbunyi,, ALLAH SWT tidak memandang pada hasil,, tapi pada usaha kita.

Alhamdulilah..:)



2 comments:

  1. yeaahhhhhh... saye sgt cooooollllll...
    i know i'm awwwwseeeeemmm...

    ReplyDelete
  2. hahha yani,alhamdulillah aku x muntah darah tgk lukisan kau haha,cantik,kemas..
    good luck in whatever u do tau tau,hhehe

    ReplyDelete