Tuesday, September 20, 2011

Karya Terbaru

Assalamualaikum.


Secara cepat dan pantas jugak pun, saya dengan ini ingin bercerita sesuatu dengan kamu semua. Yelaa kamu. Dengar tau.. (Mane boleh dengar daa, baca boleh laa. Pandai gak kau ni yanie. HAHA.)


Okey sudah. Tadadam tadadam. Lect ada bagi lagi satu tugasan sebelum cuti Hari Malaysia lepas. Muka classmate aku lepas je lect tu bagi tugasan (-,-) (Comel kan.? HAHA. )


Nak tak nak, buat jugak laa. Markah der. Kau tak nak sudah. Aku nak. Haha. Aku tolong buat sikit sikit je. Ada penambahan dalan group aku selain mengekalkan muka yang sama iaitu adik aku, Nur Huda. (Nama dia Aisya)


Baru je kejap tadi kitorg buat double check untuk animation ni. Agak seronok dan lega sebab dah boleh tido dengan tenang berteman kan bantal peluk Spongebob. (Dah kepam, lama tak basuh. HAHA.)


Nak tengok, kali ni aku sure korang semua tak kan muntah darah. semua mesti cakap TADADAM TADADAM.. Hahahah..


Macam biasa, saya tak terima kutukan yang menjatuhkan saya, tapi saya terima nasihat yang membina untuk saya buat idea yang lebih baik untuk animation yang akan datang. Terima Kasih. : )


**KRU tolong laa ambil saya kerja dengan syarikat anda.? (Dalam mimpi kot. HAHA. )

2 comments: