Friday, December 9, 2011

MAAF

Assalamualaikum.


Hari ni bangun awal. Mak pergi rumah orang kawin. Kak ima tido,, baru balik kerja. Aku..?! Sorang sorang mengenang nasib. Lagi berape jam je aku nak tinggal kan rumah ni lagi. Tak nak balik Kuala Selangor.!!! TAPI,, kena jugak balik. ( Beg pun tak kemas lagi -.- )


Aku teringat pasal hal semalam. Untuk amik langkah yang terbaik,, DUA DUA SALAH. Fair and square.


Bila aku buat salah dengan dia,, aku mesti dengar lagu ni. Sebab lagu ni BEST. Hahaha. Saya mintak MAAF. Saya JAHAT. Saya nak jumpa dia lagi. Once a sister,, always a  sister.


**Lee Seung Gi,, tolong nyanyi kan lagu Losing My Mind untuk dia. Nyanyi sedap sedap tau. TQ. Hahahah. ( Tolong text saya balik kalau awak dah MAAF kan saya. )


Untuk menyenangkan dia faham lagu ni, saya ambil video yang dah sedia ada terjemahan korea dan english ( Romanization ) Hehehehe.


**Lirik yang last last tu tak ada kene mengena. SO,, abaikan. Hahahah. Nanti salah paham lagi. :p





No comments:

Post a Comment