Wednesday, February 15, 2012

Rapunzel Celop

Assalamualaikum.


Hari ni baru laa aku dapat update entri baru. Gara gara lupa password segala sampai tak boleh nak sign in belog segala. Pftt~~ ( Dah tua, cepat sangat lupa. )


Semalam Hari Lahir Rakan Serumah aku. Kami kongsi bulan yang sama. Cuma aku punya lambat 5 hari dari dia. Sambut guna tepung, tak pasal pasal kene berlari semata mata nak baling tepung kat dia. Aku ingat aku selamat. Tapi, aku pun kena jugak. Baik punya Aishah letak tepung kat atas kepala aku. Apa apa pun, sangat best. Doa aku untuk dia, semoga segala apa yang dihajati akan tercapai. ( Tuhan, Jaga Kan Dia Untuk Ku. InsyaALLAH. )


Entri kali ni, aku nak cerita pasal hal yang buat aku gaduh besar sikit dengan seseorang.. SUKA..?? First time dia nangis sangat sangat depan aku. Puas dia pujuk aku. Puas dia tarik aku tak bagi pergi. Puas dia cuba terangkan semua. AKU..?? Buat hal sendiri nak biar kan dia macam tu je. JAHAT KAN..??


Sebab SAYANG kan dia aku buat dia macam tu. ( Ain't no man is worth it to hurt u my dear. ) Tahu tak..?? Niat nak jaga dia elok elok, tapi aku ni kan suka marah tak tentu pasal. Kan dah gaduh.. ( Sori Rapunzel Celop. ) Jangan salah paham dengan cara saya jaga awaq.


Macam macam aku cakap, dia still dengan keputusan dia tak nak siapa siapa kecuali AKU. AKU..?? Tak nak dia lagi dah. JAHAT LAGI AKU KAN..?? Aku cuba nak dia carik orang yang lagi baik, dia tak nak.
( Kenapa saya jugak yang dia nak..?? )


Alhamdulilah, bila aku dah betul betul tenang, aku dah jumpa kata putus yang baik untuk kami. Aku terima dia untuk jadi sebahagian dari insan insan yang aku sayang. Janji dia kat aku, still remain the same. And aku..?? Aku pegang balik janji aku kat dia dulu. ( Cuba nak jadi lagi baik untuk dia.)


Stress gara gara aku. Sampai pegi hospital segala. Tapi, masa tu, aku tak ada untuk dia. Sebab aku EGO. I'm soo sooriii~~


Tak pernah pernah aku buat orang sampai jadi macam tu. JAHAT MAHA KUAT aku ni. Hehe. Tapi, itu semua dulu. Aku tak nak buat dia teruk macam tu lagi. Orang lain yang buat aku sakit, orang lain yang jadi mangsa. Mintak maaf sgt sgt...


**terima kasih untuk semua Rapunzel Celop.. : )

4 comments: