Friday, January 21, 2011

CARING NYA LAA DIA TU...

Pagi ni aku pergi melawat sekolah lama aku.. Nak kata lama tu,,tak laa,,baru lagi..haha.. Kebetulan ada acara merentas desa pulak.. Aku pun telah mendapat jemputan istimewa dari member aku,,IRFA.. Aku pun pergi je laa.. Lagi pun dah lama aku dan dia tak meronggeng bersama naik motor baru aku yang telah diubahsuai oleh abang aku,ATOI. Best laa jugak.. Aku jaga check point 7,dengan Cikgu Norma(UMMI), Cikgu Sayati, Cikgu Shamsanis dan cikgu apa entah nama dia,,aku lupa..haha.. Rasa macam tak nak biarkan hari ni berlalu je,,sebab aku dapat rasa kan macam ada satu ikatan yang sangat rapat yang tak pernah aku dapat masa aku bergear anak murid mereka.. Lepas saja habis acara tu semua,,tiba-tiba je Cikgu Norma nak naik moto dengan aku.. Bayang kan seorang cikgu nak naik motor dengan aku.. Aku agak takut pada mula nya,,tapi dah dia pun ok,,aku bawak je laa.. BEST SEYH!!! Rasa macam dia tu kawan aku saja... Sampai semua pandang semacam je masa aku dengan dia atas motor tu..haha.. Kelakar pun ada jugak.. Siap belanja makn semua,,best sangat.. Aku order air,,air tu ada ulat,,dengan epat dia tukar air tu dengan air baru.. Rasa macam dia memang seorang yang sangat2 CARING!!!!! SaYANG kaT CIKGU...

No comments:

Post a Comment