Thursday, August 11, 2011

Jarak Yang Memisahkan Mengajarku Erti Kasih Sayang

Okey.. Tomorrow,,aku nak balik Nilai.. Yelaa,,NILAI.. Rumah aku.. Kau tak tau..?? Lantak laa kat situ.. Haha.. Kisah pulak aku kan.. Aku nak balik,,nak jumpa Mak aku.. Aku rindu dia.. Selama aku di Kuala Selamgor ni,,makin banyak yang aku belajar.. Aku belajar cara untuk menjadi lebih matang.. (matang ke..??hehe) Baru aku tahu kasih sayang seorang ibu tu kuat .. Selama mak ada  depan mata aku,,aku tak pernah nak dengar cakap die,,suka melawan.. Bila dah jauh,,baru aku tahu erti kata RINDU YANG TERAMAT SANGAT PADA MAK.. I wish that my arms are long enough so that I can touch the east and the west,,only then could i demonstrate to you how much I love u Mak... Dan kalau umur mak aku panjang,,aku nak dia ada dengan aku sampai bila bila.. Aku nak jaga Mak aku macam mana dia jaga aku masa aku kecil dulu.. Mungkin apa yang aku buat tak sama dengan pengorbanan di semasa aku kecil dulu,,tapi,,aku akan cuba bagi yang terbaik untuk mak.. Dan aku tak kan sekali kali hantar mak pergi Rumah Orang Tua.. That is a promise and I won't do that.. Sebab aku tahu mak dah banyak berkorban untuk aku,,tak kan lah aku tergamak nak hantar mak dekat situ.. Tak pernah terfikir pun sampai kesitu,,walau pun mak selalu kata yang mesti kami adik beradik akan hantar dia ke rumah orang tua.. Adik janji mak,,adik tak kan hantar mak dekat situ.. Adik nak jaga mak sampai bila bila.. Adik janji.. :)



Ini bukan gambar Mak saya okey.. Harap maklum.. Cuma hiasan..

No comments:

Post a Comment