Friday, March 30, 2012

Nota Ringkas

Assalamualaikum.


Good morning subuh subuh ADAM. Patut nya sekarang ni waktu untuk kita semua beradu, termasuk laa aku. Tapi, entah kenapa aku rasa susah sangat nak lelap kan mata ni. Nak kata minum kopi banyak sgt, tak kan laaa~~ Aku minum dua sudu je pon. ( Tak kan laa kesan nya sampai macam ni kot. Dua sudu saja maa. )


Actually, tu bukan nya main point aku bukak belog ni. Tapi, sebab dah lama sangat aku biar kan belog ni bersawang dan berlabah labah segala. Sebab sibuk dengan drawing dan dengan orang orang di sekeliling aku ni. Pagi ni baru laa aku bukak balik dan jejari aku menari nari di atas ni untuk menaip. Haha.


Sekarang ni musim Final Exam. So, makin bertambah bizi aku dengan study segala jenis subjek yang membuatkan aku muntah darah sampai masuk wad. Hahah. Itu kisah bulan bulan lepas. Alhamdulilah, masih di berikan kesempatan untuk bernafas dan meneruskan kehidupan dan menemani semua orang yang ada di sisi. ( Tapi, esok lusa kita tak tahu. Tuhan tu Maha Kuasa. )


Orait. Disebabkan dah lama tinggal, makna nya makin banyak laa cerita yang terlepas untuk aku update sepanjang semester 4 di UNISEL ni. Alhamdulilah lagi, walaupun ada insiden yang kadang kadang membuatkan aku terasa hati makan hati tolak jantung darab limpa, tapi ada jugak pengubat nya. Hehe. Susah nak puas kan hati semua orang. Susah nak jadi sepertimana yang orang lain suka. Susah jugak nak selalu ada dengan orang lain pada masa yang sama. ( Penat. )


Ambil langkah untuk berdiam diri dan sentiasa cuba untuk mengawal rasa marah. Marah tu kejap je, tak kan lama sampai bertahun tahun. kadang kadang dah bosan nak bergaduh, sebab gaduh pasal benda sama je.? ( Awak susah ke nak faham org.? ) Tak mintak lebih pun, Tolong Faham Saya. Okey, tak nak cakap lebih sebab nanti jawapan nye sure kita ditanya balik. ( Kau tu faham orang lain jugak ke sampai nak orang lain faham kau.? ) Bia laa dekat situ.


Semoga tempoh setahun yang aku tunggu tunggu akan tiba tanpa aku sedar. Sebab aku tak sabar nak mulakan hidup baru aku dekat Nilai. Habis kan semua cerita dekat sini dengan segala macam kenangan. Aku kene kuat sebab aku belajar ni untuk Mak. Kepada semua yang selalu ada untuk aku, a very huge thank you.  I appreciate it. I really do. So, aku ada nota untuk dua orang insan. Nak cakap depan depan ketaq lutut. Siapa yang baca dan tahu nota ringkas ini untuk siapa, sebar kan lah pada si dia yang berkenaan. : )




To my dear beloved Mom,
Thank you so much for all your support and also I would like to say I'm soryy if i ever made u upset. I want to make u happy and i want to make u proud with what ever I do. I want to reciprocate all that u have done for me, u have been for me during my time of need. Thank you Mak. I really love u, I Really Do. That's it. : )




To my dear beloved Gemok,
A very huge thank you for all those months that u have spent with me. I really appreciate it. Thanks for everything. Semua yang org buat ikhlas semata mata sebab sayang. Terima kasih sebab terima baik buruk org. Do live your life. Till we meet again.

No comments:

Post a Comment