Wednesday, January 19, 2011

MALAM YANG MEMBAWA SERIBU SATU BUNYI DI UNISEL......

Jam dah tepat pukul 2 pagi ++.. Mata aku masih lagi segar macam sayur segar yang mak korang beli kat pasar pagi nun..hehe.. Aku pun tak tahu kenape mata aku tak nak lelap.. Nak kata tak penat,,aku penat sangat.. Dari petang tadi,,balik kelas terus basuh baju,,then masak untuk makan petang,,lepas tu,,tidoq sekejap,,tak lama pun,,boleh dikira guna jari..haha.. Tadi pergi meeting FITM pulak,,balik pukul 11malam ++.. PENAT SEYH. Jalan bukan sikit sikit punya jalan,,JAUUUHHH BAI!!!!

Bila semua manusia di UNISEL ni dah beradu,,aku pula bekerja membanting tulang untuk mengupdate blog aku...haha.. Malam kan waktu untuk tidoq... Aku rasa semakin menghampiri pagi,,semakin aku segar je.. Entah entah sampai ke subuh kot aku tak tidoq.. Tapi,,makin aku duduk sorang sorang,,macam macam bunyi yang aku dengar,,sekarang ni aku dengar bunyi macam mesin tengah beroperasi,,aku tak tahu laa mesin jiran mana yang beroperasi malam malam macam ni.. Basuh baju kot.. Tapi,,apasal bunyi tu macam tak ada stop sekejap sekejap.. Mesin basuh kat rumah aku pun ada jew stop stop.. Ntah bunyi apa ntah.. Tadi aku boleh dengar lagi suara minah minah UNISEL ni terjerit jerit,,tergelak gelak,,sekarang dah tak dengar lagi,,dah masuk korong (tempat tidur) sendiri laa tuh agaknya.. Ngantookkk kannn~~~~







                        SELAMAT MALAMMMMM,,TIDUR LAAAA SAYANG KUUUUU.................

No comments:

Post a Comment