Wednesday, January 19, 2011

PERCUBAAN PERTAMA MENGUPDATE BLOG!!!

Aku baru saja tersedar untuk mengupdate blog aku.. Ini sebenarnya percubaan pertama.. Aku dah lama buat account blog aku,,cuma tak pernah ada hati nak update blog aku ni..haha.. Kadang kadang,,bila fikir fikir balik,,kenapa laa aku baru terhegeh hegeh nak buat blog,,padahal orang lain dah melambak lambak post dorg.. Tapi,,tak apa lah,,aku still jugak nak buat blog dan update blog aku,,walau pun masa yang aku ada untuk menghadap lappy aku ni sangat singkat.. Aku tak nak laa di cop macam KATAK BAWAH TEMPURUNG,,tak nak dan tak mahu ambil tahu apa apa yang berlaku di sekeliling mereka.. Aku akan cuba explore dengan lebih mendalam lagi tentang kehebatan BLOG ni..haha

GAMBAR KATAK DI ATAS TEMPURUNG,,AGAK LARI SIKIT DENGAN PERIBAHASA AKU YANG DEKAT ATAS TADI..TAPI,,TAK APA LAA,,JANJI ADA  MR.FROOGY TU..HAHAH    


No comments:

Post a Comment